Avantatges socis

Avantatges:

Els socis del club podran gaudir d’una sèrie d’avantatges tant a nivell esportiu com a social.

1.- Iniciació al canicross i al bikejoring.

2.- Entrenaments:

Durant la temporada d’hivern (setembre – abril) es realitzaran entrenaments grupals en grup seguint planificació d’entrenaments realitzada per professionals tant pels gossos com pels atletes.

Pel que fa als entrenaments, es realitzaran entrenaments de canicross Dimarts i Dijous i de Bikejoring Dimecres i Divendres principalment a Les Franqueses del Vallès, tot i que es podrà canviar la localització.

Fora de la temporada d’hivern:

– Fora de la temporada d’hivern es podran organitzar entrenaments en grup (amb o sense gossos, segons les condicions meteorològiques). S’informarà d’això pels canals habituals.

– Mensualment s’organitzaran sortides (rutes de trekking, platja…) per tal de fomentar la socialització dels gossos dels socis, sempre en època de fora de temporada. S’informarà d’això pels canals habituals.

3.- Equipació:

Samarreta tècnica BRK23 (1u.) oficial de l’equip.

– Altres peces, opcionals, que comprenguin la vestimenta del Club a hauran de ser comprades a part.

4.- Llicències FCEH:

– Tramitació de llicències federatives i assegurances per al temporada vigent.

– La llicència de la FECH té un cost de 123 euros la catalana i 138 l’espanyola.

– Els corredors federats tenen les vacunes de 1 gos subvencionades als 100% gràcies a l’acord establert amb la Clínica Veterinària Les Franqueses. A partir del 1r gos les vacunes tenen descompte.

5.- Descomptes en botigues i serveis col·laboradors del Club:

Us informem que mantenim els mateixos acords amb els següents espónsors, en benefici dels socis del club:

Gosnet Canovelles:

Descomptes en tota la gama de pinsos BRIT.

Descomptes  a tots els productes de botiga (sumatori al descompte del 10% per a aquelles persones que es siguin socis de GosNet).

Centre mèdic La Roca:

Descompte en serveis de fisioteràpia i acupuntura (no inclou osteopatia i tractament amb indiba).

Descompte en visites de podologia i estudis de petjada (no inclou descompte en la plantilla).

Descompte  en probes d’esforç.

Descompte en estudi biomecànic del ciclisme.-

Clínica Veterinària Les Fraqueses:

Descomptes en serveis veterinaris realitzats a CVLF (visites, cirurgies, proves diagnòstiques,…).

Descomptes en proves diagnòstiques subcontractades .

Descomptes en tractaments i medicacions.

Descomptes en tots els accessoris i productes d’alimentació per gossos de la nostra botiga.

A més, ofereix exclusivamenet per als socis federats:

• Revacunacions anuals DHP+RL+KC gratuïtes pel  1 gos
  • Descomptes en els serveis veterinaris realitzats a CVLF (visites, cirurgies, proves diagnòstiques,…).

• Condicions revacunacions gratuïtes federats
    • Aquestes condicions seran aplicades només als gossos participants en curses de canicross/bikejoring dels corredors federats amb el club.
    • En el cas de les revacunacions serà necessari notificar-ho prèviament, telefònicament, a la CVLF.
    • Per tal de gestionar correctament les revacunacions gratuïtes per a federats aquestes es realitzaran en el període comprès del 01/06 fins el 31/09.
    • Les revacunacions que es realitzin fora d’aquest termini no seran gratuïtes, tindran el descompte
    • Les revacunacions gratuïtes es podran realitzar un cop s’hagi tramitat la Llicència Federativa de la FCEH de la temporada en curs.
    • Revacunacions anuals  gratuïtes pel 1r gos
    • Aquells socis que revacunin el gos i no competeixin amb aquest durant la temporada no tindran la revacunació gratuïta la temporada vinent

Vet & Run:

Descompte en rehabilitació i fisioteràpia.

Doggallop:

Descompte en material doggallop i d’altres marques a través de la web dogathlon.es

Natural Gos:

Descompte en teràpies de modificació de conducta.

Bicicletes Segú:

Descompte en tota la botiga i serveis.

6. Qüotes

Pel que fa als nous socis, com a la temporada anterior, la quota d’ingrés és de 50 euros i inclou la samarreta del CCLF, o el descompte de l’import de la samarreta del club (25€ aprox) en adquirir un altre peça del club..

Després del primer any la cuota de renovació és de 30€.

En darrer lloc, dir als corredors/es que desitgin federar-se que, tal i com ja hem indicat la llicència de la FECH té un cost de 123 euros la catalana i 138 l’espanyola, i cal presentar un certificat mèdic signat per un metge col·legiat on digui que el corredor és apte per a la pràctica d’esports d’hivern.

Anuncis